① Who We are →

We are a creative team that uses fine logic to shape the brand and persuade customers, all for the sake of the unique identity of the brand.

우리는 브랜드의 고유한 아이덴티티를 위해, 촘촘한 로직을 바탕으로 브랜드의 조형을 전개하며 고객을 설득시키는 크리에이티브 팀입니다.

② How To Works →

We develop the visual identity of the brand’s naming, brand core, and verbal identity, with considerations of its usability.

우리는 브랜드의 시작인 네이밍부터 브랜드 코어 및 버벌 아이덴티티를 바탕으로 비주얼 아이덴티티 전 영역을 사용성 측면을 고려하여 구축합니다.

③ We Can Do ↘

Brand Strategy ¹

STP Strategy

· Market Analysis

· Market segmentation

· Analytical verification

· Business Positioning

· Survey Inspection

· Target Settings

Brand identity ²

Verbal Identity

· Naming

· Slogan

· Tag-line

· Brand Story

· Tone of Voice

Visual Identity

· Basic BX System

· Typhograpy

· Color Scheme

· Graphic Motif System

· Graphic Grammer

· Application

Brand Core ³

Brand platform

· Brand Vision

· Brand Mission

· Brand Value

· Brand Essence

· Brand Promises

Performance ⁴

Off-Line Base

· Pop-up Direction

· Off-Line Strategy

· Space Design

· Facade Design

· Signage AD

On-line base

· App UI/UX Design

· Web Site Design

· SNS Direction

· Photography

· Showwheel(Video)

Explore

Our Creations

Tomnick practices branding based on distinctive strategies rather than those that are just aesthetic. Through this, we present visions and values for our clients to pursue.

우리는 단순 심미적 충족의 디자인이 아닌 차별적인 전략에 근거한 브랜딩을 추구합니다.

이를 바탕으로 탐앤닉은 기업과 브랜드가 나아가야 하는 비전과 가치를 제시합니다.

Partners that

believe in us

These are the partners that trust us. We’re with them in many different businesses.

우리를 믿고 맡겨주시는 파트너들입니다. 다양한 비즈니스에서 다양한 모습으로 함께하고 있습니다.

Connect with us →

Please fill out the project request form for commissions and inquiries, and we will reply within a few days.

프로젝트 의뢰 및 문의는 프로젝트 리퀘스트를 간단히 작성해 보내주시면 회신드리겠습니다.

We are Here.

[And@ndand™] 2F, 14, Ttukseom-ro 1- gil, Seongdong-gu, Seoul, Korea.(04779)

서울특별시 성동구 뚝섬로 1가길 14. 2층 (04779)

floating-button-img